Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето Алфа 166 2,4 ЖТД 136 кс.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето Алфа 166 2,4 ЖТД 136 кс.

    Здравейте, колеги!

    Имам проблем с паленето на моята нова белисима

    Когато закупих колата (началото на Януари месец) нямаше и помен от проблема, но като застудя тези дни и се появи аномалията.
    Купих чисто нов акумулатор Варта 95А. Проверих всички свещи(работят), смених всички скоби на нафтопроводите в двигателния отсег да не би да смуче възух. Пак няма запалване. Пали когато си пожелае. Повечето пъти не иска. Веднъж се наложи да я дръпна и запали от раз.
    Според вас какъв може да е проблема? Четох за датчик на налягането. Къде му е местонахождението? Интересното е, че като я запаля веднъж(стои запалена 2-3мин) след това гася и пали без ядове, но оставя ли я 5-6 часа да изстине и няма палене или въртя като недомаслен докато тръгне.
    Моля за вашето съдействие!
    Мотора е 2,4 ЖТД 136кс "99г
    Alfa 156 1,6 TS ex
    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

  • #2
    Tрябва ти добра диагностика, особено на налягането докато се опитваш да палиш. Също провери си горивния филтър, както и налягането от помпата в резервоара.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd

    Comment


    • #3
      Вариантите са много колега,като се започне от датчика на рейла,до пикаещи дюзи(трябва да се види колко излищна нафта се връща) та до помпа за високо налягане.Моя съвет е да я закачиш на първо време на диагностика и да се види какво ще покаже,пък след това ще го умуваме.

      Comment


      • #4
        Благодаря ви. Ще се опитам да я запаля и заведа на диагностика.
        Диагностиката ще покаже ли налягането на помпа и рейл, или се мерят с някакъв манометър?
        Alfa 156 1,6 TS ex
        Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
        Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

        Comment


        • #5
          Ще покаже.Закачай я смело и ще си каже сама какво и е.

          Comment


          • #6
            Ако не е налягане на нафтата другото което остава е стартер.
            АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
            LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

            Comment


            • #7
              Диагностиката няма да покаже нищо,ама нищо понеже проблема ти е само на студен старт!Тоест значи колата трябва да се гледа на студено!Закачат се колби и едновременно с тестера!Това е от мен лека!

              Comment


              • #8
                При грешно отчетена температура от датчика.Пак ще има проблеми с паленето.
                Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                Comment


                • #9
                  Вчера с триста зора запалих колата и я закарах на сервиз. Диагностика ще се прави утре сутрин на премръзнал мотор. Надявам се да покаже нещо, понеже там всичките им тестери и машинки са Бош, а и на човека му се носи добра слава.
                  Alfa 156 1,6 TS ex
                  Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                  Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                  Comment


                  • #10
                    Щом му се носи славата добре.Успех.
                    Иначе колата си няма нафта..според мен
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #11
                      имах същия проблем и се оказа датчика за високо налягани смених го и запали веднага .намира се на помпата аз си купих бош за 250лв нов после намерих втора употреба за 50лв работещ и го купих и него де се намира

                      Comment


                      • #12
                        Според мен за да не пали един дизел на студено време а на топло да пали вариантите могат да са четири:
                        1.Свещи за смяна
                        2.Кабели за свещи за сменя
                        3.Слаб акумулатор ( което не е при теб)
                        4.Горивен филтър (от студеното ако не е сменян замръзват боклуците в него)

                        Няма причина бензина да пали на -10 градуса а дизела не.

                        Поздрави,
                        Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
                        Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

                        Comment


                        • #13
                          Има и други причини. На първо четене ето още две:

                          - компресия
                          - налягане на горивото

                          Принципът на работа на бензиновия мотор е различен, затова на него в по-малка степен му влияе температурата.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            Проблема е отстранен за момента. Оказа се релето на подгрева. Налягане в рейла колкото искаш. Варира между 298-302 бара. Друго не ми казаха.
                            Благодаря на отзовалите се колеги
                            Alfa 156 1,6 TS ex
                            Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                            Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                            Comment


                            • #15
                              Според мен проблема ти не е решен Наистина причините за непалене са доста но точно от подгревни свещи този мотор мисля че не се нуждае много Аз лично бях с пет изгорели свещи и колата нямаше никакъв проблем при паленето Карах я с изгорелите свещи едно лято и една зима След смяната нищо не се промени Дори съм се зарекъл повече изобщо да не им обръщам внимание дали са изправни или не Не съм чувал и отзиви за проблеми при паленето заради свещи (за нашият дизел) Въпреки всичко ще се радвам да греша и ти да си си решил проблема Само споделям мнение
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment

                              Working...
                              X